Ders Kodu - Ders Adı |
ANT141 - Spor Etiği |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Ders Dili |
Türkçe |
Teori + Uygulama |
4+0 |
AKTS |
5.0 |
Öğretim Elemanları |
DOÇENT DOKTOR CİHAN AYGÜN |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Önerilen ders yoktur. |
Zorunlu ya da Önerilen Kaynaklar |
Bolay SH. Felsefeye Giriş. Ankara: Akçağ Basım Yayım Pazarlama A.Ş., 2004.Aydın Pİ. Eğitim ve Öğretimde Etik. Ankara: PegemA Yayınları, 2003.Eitzen SD. Ethical Dilemmas in Sport. Sport in Contemporary Society and Anthology. Ed:Louise H. Waller. New York: St. Martin’s Press, 1993.Williams B. Ethics and The Limits of Philophy. USA, Harward University: Pres CambridgeMassachusetts, 1985. |
Okuma Listesi |
Gözütok FD. Öğretmenlerin Etik Davranışları. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri FakültesiDergisi, Cilt 32, Sayı:1-2, 1999: 83-99.Aydın Pİ. Yönetsel, Mesleki ve Örgütsel Etik. Ankara: PegemA Yayıncılık. 1998.Luthar HK, Di Battista RA ve Gautschi T. Perception of What the Ethical Climate is andWhat it Should be: The Role of Gender , Academic Status, and Ethical Education. Journal ofBusiness Ethics, 1997: 205-217.Nuttal J. Ahlak Üzerine Tartışmalar: Etiğe Giriş. (Çeviren: Abdullah Yılmaz) İstanbul: AyrıntıYayınları, 1997.Russel B. Bilim ve Din. (Çeviren: Hilmi Yavuz). Cem Yayınevi, 1993.Hitt WD. Ethics and Leadership: Putting Theory into Practise. Columbus: Battelle Pres, 1990. |
Değerlendirme |
ara sınav % 40, dönem sonu sınavı % 60 |
Staj & Uygulama |
Staj uygulama yoktur. |
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları |
Nitelikli Eğitim , Eşitsizliklerin Azaltılması |