|
1. hafta |
Giriş ve oyun tasarımında sanatın rolü |
|
2. hafta |
Oyun Dünyası Kurgu ve Yapılandırması: anlatı yapısı; mekân kurgusu, zaman tasarımı |
|
3. hafta |
Karakter Tasarımı: fiziksel özellikler; kişilik profili, rol fonksiyonu |
|
4. hafta |
Karakter eskizleri ve dijital ortama aktarma. |
|
5. hafta |
Ortam ve Arka Plan Tasarımı: perspektif; ışık ve gölge, çevresel anlatım. |
|
6. hafta |
Renk teorisi ve atmosfer oluşturma. |
|
7. hafta |
Konsept Sanat Üretim Teknikleri: eskiz geliştirme; renk paleti seçimi, dijital çizim yöntemleri |
|
8. hafta |
Vaka Analizi: Başarılı Oyunlardan Konsept Sanat Örnekleri |
|
9. hafta |
İçerik ve Anlatı Bütünlüğü: tema uyumu; duygusal atmosfer, oyuncu deneyimi |
|
10. hafta |
ara proje sunumları |
|
11. hafta |
Stil Geliştirme ve İfade Teknikleri |
|
12. hafta |
Grup Çalışması: Mini Oyun Projesi için İçerik Tasarımı |
|
13. hafta |
Proje Geliştirme ve Geri Bildirim |
|
14. hafta |
Final Proje Sunumları ve Değerlendirme |