Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • English
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Mimarlık ve Tasarım Fakültesi
  • Endüstriyel Tasarım Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Dijital Oyun Tasarımı Stüdyosu I
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

Ders Bilgileri

Ders Kodu - Ders Adı ENT3501 - Dijital Oyun Tasarımı Stüdyosu I
Ders Türü Mesleki Seçmeli Dersler
Ders Dili Türkçe
Teori + Uygulama 2+1
AKTS 6.0
Öğretim Elemanları ÖĞRETİM GÖREVLİSİ LEVENT BURGAZLI
Dersin Veriliş Biçimi Yüz yüze
Dersin Önkoşulları yok
Önerilen Dersler ENTXXX Dijital Oyun Tasarımında İçerik ve Konsept Sanat
Zorunlu ya da Önerilen Kaynaklar yok
Okuma Listesi
Değerlendirme 1 arasınav 1 final
Staj & Uygulama yok
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Ders İçeriği

Haftalar Konular
1. hafta Dijital Oyunlara Giriş ve Tasarımın Temelleri
2. hafta Unity Arayüzü ve Proje Yapısı
3. hafta Oyun Fikri Geliştirme ve Konsept Belirleme
4. hafta Oyun Dünyası Kurulumu ve Mekân Tasarımı
5. hafta Karakter Tasarımı ve Temel Animasyonlar
6. hafta Objelerle Etkileşim ve Kodlama Mantığı
7. hafta Basit Kullanıcı Arayüzü (UI) Oluşturma
8. hafta Ara Proje Sunumları
9. hafta Geri Bildirim ve İyileştirme Süreci
10. hafta Ses ve Görsel Atmosfer Tasarımı
11. hafta Seviye Tasarımı Temelleri
12. hafta Kullanıcı Deneyimi (UX) İlkeleri
13. hafta Teknik ve Görsel Testler
14. hafta Final Proje Sunumu: Prototip Oyun Tanıtımı

Öğretim Yöntem ve Teknikleri

  • Öğretim Yöntemleri
  • Anlatım
  • Gözlem
  • Takım/Grup Çalışması
  • Gösterme
  • Uygulama - Alıştırma
  • Örnek Olay İncelemesi
  • Proje Tasarımı/Yönetimi
  • Öğretim Yeterlilikleri
  • Üretken
  • Akılcı
  • Sorgulayan
  • Girişimci
  • Yaratıcı
  • Etik Kurallara Uyma
  • Türkçeyi etkili kullanma
  • Takım halinde çalışabilme
  • Zamanı etkili kullanma
  • Eleştirel düşünebilme
  • Soyut analiz ve sentez yapma
  • Problem çözme
  • Kaliteye önem verme
  • Bilgiyi yönetme
  • Bağımsız çalışma
  • Organize etme ve planlama
  • Temel matematik becerileri
  • Karar verme becerisi
  • Disiplinlerarası projelerde çalışma
  • Proje Tasarlama ve Yönetme

Ölçme ve Değerlendirme

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 20
Ödev 1 20
Dönem Sonu Sınavı 1 60
Toplam (%) 100
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri