Program Yeterlilikleri (Çıktıları) | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Temel Bilgisayar Kullanımı | | | | | | | | | | | | | | |
Fizik I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
Fizik Laboratuvarı I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Dalgalar ve Optik | | | | | | | | | | | | | | |
Uçuş Teorisi | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 0 |
Uçak Yapıları ve Sistemleri I | 0 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Uçak Yapıları ve Sistemleri II | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 |
Uçak Malzeme Bilgisi II | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 |
Hasarsız Kontrol Yöntemleri | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Temel Elektronik Laboratuvarı I | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Haberleşme Sistemleri Laboratuvarı I | 0 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Temel Elektronik I | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Haberleşme Sistemleri I | 0 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Uçak Yapıları ve Sistemleri III | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Temel Elektronik III | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sayısal Devreler II | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 |
İnsansız Hava Aracı Tasarımı, Kontrol Sistemi ve Atölye Uyg. | 2 | 2 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Seyrüsefer Sistemleri I | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Uçak Elektrik Atölyesi | 1 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 |
Temel Elektronik II | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 |
Sayısal Veri İletimi | 0 | 2 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 |
Sayısal Devreler I | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 3 | 0 | 3 | 1 |
Uçak Donanım | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Bakım Uygulamaları I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Uçak Elektrik Sistemleri Bakım ve Onarımı | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 |
Haberleşme Sistemleri II | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Seyrüsefer Sistemleri II | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 |
Arıza Tespit ve Giderme Metodolojisi | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 0 | 3 | 3 | 2 | 3 |
Gaz Türbinli Motorlar | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 |
Gaz Türbinli Motor Atölyesi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 |
Otomatik Kontrol | | | | | | | | | | | | | | |
Bakım Pratikleri-M13 II | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 0 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 |
Bakım Atölye Uygulamaları-M13 I | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 |
Bakım Atölye Uygulamaları-M13 II | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Mikroişlemciler | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 |
Uçak Gösterge Sistemleri II | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Havacılık Elektrik Elektroniği Uygulamaları | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 |
Microwave Theory (Mikrodalga Teorisi) | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 |
Bakım Pratikleri-M13 I | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 |
Instrument Landing System/VHF Omni Range/ Distance Measuring | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 |
Uçak Gösterge Sistemleri I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 |
İşletmede Mesleki Eğitim | | | | | | | | | | | | | | |
Bakım Uygulamaları II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Bakım Uygulamaları II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Staj I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Staj II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Havayolu Taşımacılığı Yönetimi | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 |
Havacılık Tarihi | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Havacılıkta Ergonomi | | | | | | | | | | | | | | |
Sivil Havacılığa Giriş | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Havacılık Kuralları | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
Uçak Malzeme Bilgisi I | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 |
Temel Elektrik I | 0 | 3 | 3 | 1 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Temel Elektrik II | 0 | 3 | 2 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Temel Elektrik Laboratuvarı I | 0 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Temel Elektrik Laboratuvarı II | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Uçak Bakım Terminolojisi I | 0 | 1 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | 2 | 0 | 2 | 2 |
Uçak Bakım Terminolojisi II | 0 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 2 |
Elektrik Makinaları | 0 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 |
Elektrik Makinaları Laboratuvarı | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 |
Uçak Aerodinamiği | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 |
Uçak Elektrik Sistemleri | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Elektronik Gösterge Sistemleri | 0 | 2 | 3 | 2 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Helikopter Teorisi ve Sistemleri | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 3 | 2 | 2 |
Hava Araçlarında Titreşim Analizi | | | | | | | | | | | | | | |
Aircraft Systems Design (Havaaracı Sistem Tasarımı) | | | | | | | | | | | | | | |
Modern Aviyonik Sistemler | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Elektromanyetik Çevre | 0 | 2 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 3 | 3 |
Otomatik Uçuş Sistemleri | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 |
İnsan Faktörleri | 3 | 2 | 2 | 0 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 3 | 0 | 1 |
Havacılık Meteorolojisi | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Uçuş Kumandaları | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 |
Business English I (İş İngilizcesi I) | | | | | | | | | | | | | | |
Business English II (İş İngilizcesi II) | | | | | | | | | | | | | | |
English for General Purposes I (Genel İngilizce I) | | | | | | | | | | | | | | |
English for General Purposes II (Genel İngilizce II) | | | | | | | | | | | | | | |
English Language Skills III (İngilizce Dil Becerileri III) | | | | | | | | | | | | | | |
English Language Skills IV (İngilizce Dil Becerileri IV) | | | | | | | | | | | | | | |
English Language Skills V (İngilizce Dil Becerileri V) | | | | | | | | | | | | | | |
English Language Skills VI (İngilizce Dil Becerileri VI) | | | | | | | | | | | | | | |
İş Sağlığı ve Güvenliği I | | | | | | | | | | | | | | |
Diferansiyel Denklemler | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 |
Matematik I | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 |
Matematik II | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Lineer Cebir | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Mekanik | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Akışkanlar Mekaniği | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 |
Uçuş Mekaniği | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Sportif Havacılık | | | | | | | | | | | | | | |
Temel İlkyardım | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 0 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | | | | | | | | | | | | | | |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | | | | | | | | | | | | | | |
Termodinamik | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Kalite Güvence Sistemleri | | | | | | | | | | | | | | |
Teknik Resim ve Standartlar | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 2 |
Türk Dili I | | | | | | | | | | | | | | |
Türk Dili II | | | | | | | | | | | | | | |