1 |
Rekreasyon alanında uygulayıcı vasfına sahip çok yönlü sportif becerilere sahip olur. |
|
|
X |
|
2 |
Rekreasyon alanının içinde barındırdığı disiplin içi ve disiplinler arası (turizm, sanat, sağlık, sosyoloji, mühendislik vb.) anlayışı mesleğine yönelik uygular. |
|
|
|
X |
3 |
Toplumun her kesiminden bireyleri, boş zamanı doğru kullanma konusunda bilgilendirme ve davranışa sevk edebilme becerisine sahip olur. |
X |
|
|
|
4 |
Mesleki bilgi, birikim ve deneyimini rekreasyonun farklı alanlarına yönelik yorumlayabilme becerisini benimser. |
X |
|
|
|
5 |
Mesleki gelişmeleri takip edebilecek ve mesleğini evrensel standartlarda uygulayabilecek düzeyde en az bir yabancı dil bilgisine sahip olur. |
X |
|
|
|
6 |
Küresel anlamda gerçekleşen gelişmeleri ve değişimleri rekreasyon alanına özgü yorumlayabilme ve alanıyla ilişkisini kurarak mesleki bir fırsata dönüştürme becerisine sahip olur. |
X |
|
|
|
7 |
Rekreasyon alanına yönelik ihtiyacı tanımlama, fikirler üretme, uygulama alanları geliştirme ve bunları değerlendirme becerisine sahip olur. |
X |
|
|
|
8 |
Çalışma hayatında karşılaşabileceği problemleri çözebilecek, takım içinde çalışabilecek, iyi iletişim kurabilecek, lider rolü üstlenebilecek, uygulayıcı ve yönetici görevlerini karşılayabilecek yeterliliğe sahip olur. |
X |
|
|
|
9 |
Rekreasyon alanıyla ilgili mesleki sorunları tanımlama ve mesleğini iyileştirme becerisine sahip olur. |
X |
|
|
|
10 |
Rekreasyon alanına yönelik yetişmiş donanımlı uzmanların mesleki açıdan önemini bilerek mesleğini etik ilkeler doğrultusunda uygulama becerisine sahip olur. |
X |
|
|
|
11 |
Aldığı mesleki eğitimi kişisel ilgisi, toplum ve sektör ihtiyaçları doğrultusunda yorumlayabilme becerisine sahip olur. |
X |
|
|
|
12 |
Yaşam boyu öğrenme bilinciyle, bilgiye erişim, bilim ve teknolojideki gelişmeleri yenilikçilik anlayışla izleme ve kendini sürekli geliştirme becerisine sahip olur. |
X |
|
|
|