| 1 |
Mimari eleştiriye ait üretime yön verecek bilgi ve beceri kazanmak. |
|
X |
|
|
| 2 |
Mimari tasarım alanında uzmanlık düzeyinde sorumluluk almak. |
|
X |
|
|
| 3 |
Mimari tasarım alanında ilgili disiplinlerle etkileşim bilinci kurmak. |
X |
|
|
|
| 4 |
Meslek eğitiminde bütüncül olarak süreklilik sağlama becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
| 5 |
Mimari Tasarım alanında bilimsel yenilik getirme, yeni bir bilimsel yöntem geliştirebilmek ya da bilinen bir tasarım yöntemini farklı bir alana uygulayabilme sürdürebilme becerisi kazanmak. |
|
|
X |
|
| 6 |
Mimari tasarım alanında yeni ve karmaşık fikirlerin eleştirel analizini sentezini ve değerlendirmesini yapma becerisi: ileri tasarım |
|
X |
|
|
| 7 |
Tasarım yapma becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
| 8 |
Konuşma becerileri kazanmak. |
X |
|
|
|
| 9 |
Yazma becerileri kazanmak. |
X |
|
|
|
| 10 |
Araştırma becerisi kazanmak. |
|
X |
|
|
| 11 |
Eleştirel düşünme yetenekleri kazanmak. |
|
X |
|
|
| 12 |
Disiplinler arası çalışma becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
| 13 |
Fiziksel çevre ve insan etkileşimi kurmak. |
|
|
|
X |
| 14 |
Örneklerden yararlanma ve karşılaştırma çalışması yapmak. |
X |
|
|
|
| 15 |
Etik ve mesleki sağduyu kazanmak. |
X |
|
|
|
| 16 |
Program hazırlama becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
| 17 |
Geniş kapsamlı tasarım yapma becerisi kazanmak. |
|
X |
|
|
| 18 |
Deney tasarlama, deney yapma, deney sonuçlarını analiz etme ve yorumlama becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
| 19 |
Sürdürülebilir tasarım oluşturmak. |
X |
|
|
|
| 20 |
İklimsel ve topoğrafik veriler elde etmek. |
X |
|
|
|
| 21 |
Taşıyıcı sistemler kurmak. |
X |
|
|
|
| 22 |
Bina kabuğu sistemleri kurmak. |
X |
|
|
|
| 23 |
Bina servis sistemleri kurmak. |
X |
|
|
|
| 24 |
Bina sistemlerinin entegrasyonu becerisi kazanmak. |
|
|
X |
|
| 25 |
Yapı malzemeleri ve uygulamaları becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
| 26 |
Yapı malzemeleri ve yapı sistemleri ile ilgili sorunlara çözüm üretmek. |
X |
|
|
|
| 27 |
Profesyonel anlamda gelişmek. |
X |
|
|
|
| 28 |
Mesleki özgüven kazanmak. |
X |
|
|
|
| 29 |
Koruma disiplini çerçevesinde etik duyarlılık bilinci kazanmak. |
X |
|
|
|
| 30 |
Koruma yasası ile ilişkili sorumluluk bilinci kazanmak. |
X |
|
|
|
| 31 |
Kültürel miras çerçevesinde proje tasarlama ve yönetme becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
| 32 |
Yapılanmış tarihi çevrede veya mevcut yapı üzerinde analitik değerlendirme becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
| 33 |
Koruma sürecinde risk yönetimi becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
| 34 |
Koruma uygulama süreci için teknoloji alt yapısı oluşturmak. |
X |
|
|
|
| 35 |
plumsal ve çevre duyarlılığı kazanmak. |
X |
|
|
|
| 36 |
Tarih bilgisi ve bilinci kazanmak. |
X |
|
|
|
| 37 |
Tarihi binalarda yapı malzemeleri, yapım teknikleri kullanmak. |
X |
|
|
|
| 38 |
Liderlik rolü kazanmak. |
X |
|
|
|