Program Yeterlilikleri (Çıktıları) | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
Araştırma Yöntemleri ve Sunum Teknikleri | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Algoritma ve Programlama | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Algoritma ve Programlama | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Proje Yönetimi | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Arjantin Tango Dansı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Uçak Bordo Aletleri | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
Uçak Temel Bilgisi | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Hava Trafik Hizmetleri | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Meydan Kontrol Yöntemleri | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Hava Trafik Kontrole Giriş | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
İnsansız Hava Araçları | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 |
Helikopter Temel Bilgisi | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Haberleşme ve Seyrüsefer Sistemleri | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Havaalanları | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Radarsız Kontrol Yöntemleri | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | |
Havacılık Bilgi Yönetimi | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Uçuş Mekaniği ve Uçak Performansı | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 |
Aerodrome Control Simulation I (Meydan Kontrol Simü. I) | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 3 | 2 |
Aerodrome Control Simulation II (Meydan Kontrol Simü. II) | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 |
Hava Trafik Haberleşmesi | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 3 |
Seyrüsefer | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Radarlı Kontrol Yöntemleri | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Aletli Uçuş Yöntemleri | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 0 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 |
Hava Trafik Kontrolde İnsan Faktörleri | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Yörünge Analizi ve Tahmini | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
İzleme Sistemleri | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Non-Radar Control Simulation (Radarsız Kontrol Simülasyonu) | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 3 |
Radar Approach Control Simulation (Radar. Yak. Kontrol Sim.) | 0 | 3 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 3 | 1 | 3 | 1 | 2 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 |
Sivil-Askeri Hava Trafik Koordinasyonu | 0 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 |
Hava Sahası Organizasyonu | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 |
Hava Trafik Akış Yönetimi | 0 | 1 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 1 |
Radar Area Control Simulation (Radarlı Saha Kontrol Simü.) | 2 | 3 | 0 | 2 | 3 | 1 | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 1 | 3 |
Hava Trafik Sisteminde Emniyet Yönetimi | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 |
Hava Trafik Yönetiminde Eğilimler, Yaklaşımlar ve Vizyonlar | 3 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 |
Hava Trafik Uygulamaları I | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Hava Trafik Yönetimi | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 2 |
Radar Coordination Simulation (Radar Koordinasyon Simülas.) | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 3 | 3 |
Hava Trafik Uygulamaları II | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Staj | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Hava Hukuku | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 |
Havayolu Taşımacılığı Yönetimi | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | |
English Speaking Skills I (İngilizce Konuşma Becerileri I) | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
English Speaking Skills II (İngilizce Konuşma Becerileri II) | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
English Speaking Skills III (İngilizce Konuşma Becerileri II | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
English Speaking Skills IV (İngilizce Konuşma Becerileri IV) | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
English Speaking Skills V (İngilizce Konuşma Becerileri V) | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
English Speaking Skills VI (İngilizce Konuşma Becerileri VI) | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
English Speaking Skills VII (İngilizce Konuşma Bece. VII) | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 |
English Speaking Skills VIII (İngilizce Konuş. Beceri. VIII) | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Karar Vermede Matematiksel ve İstatistiksel Yöntemler | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Lineer Cebir ve Analitik Geometri | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Matematik I | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Matematik II | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Hava Trafik Kontrolü İçin Mekanik | 3 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 0 |
Aerodinamik | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Meteoroloji | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Topluma Hizmet Uygulamaları | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Türk Dili I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Türk Dili II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |