| Program Yeterlilikleri (Çıktıları) | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| Araştırma Yöntemleri ve Sunum Teknikleri | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
| Algoritma ve Programlama | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Proje Yönetimi | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Arjantin Tango Dansı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Uçak Bordo Aletleri | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
| Uçak Temel Bilgisi | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Hava Trafik Hizmetleri | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 |
| Meydan Kontrol Yöntemleri | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |
| Hava Trafik Kontrole Giriş | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| İnsansız Hava Araçları | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 |
| Helikopter Temel Bilgisi | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Haberleşme ve Seyrüsefer Sistemleri | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 |
| Havaalanları | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Radarsız Kontrol Yöntemleri | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | |
| Havacılık Bilgi Yönetimi | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
| Uçuş Mekaniği ve Uçak Performansı | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 |
| Meydan Kontrol Simülasyonu I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Meydan Kontrol Simülasyonu II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Hava Trafik Haberleşmesi | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 3 |
| Seyrüsefer | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
| Radarlı Kontrol Yöntemleri | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 |
| Aletli Uçuş Yöntemleri | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 0 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 |
| Hava Trafik Kontrolde İnsan Faktörleri | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 |
| Yörünge Analizi ve Tahmini | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| İzleme Sistemleri | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Radarsız Kontrol Simülasyonu | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Radarlı Yaklaşma Kontrol Simülasyonu | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Uçak Emisyonları ve Çevresel Etkileri | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
| Sivil-Askeri Hava Trafik Koordinasyonu | 0 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 |
| Hava Sahası Organizasyonu | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 |
| Hava Trafik Akış Yönetimi | 0 | 1 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 1 |
| Radarlı Saha Kontrol Simülasyonu | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Hava Trafik Sisteminde Emniyet Yönetimi | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 |
| Hava Trafik Yönetiminde Eğilimler, Yaklaşımlar ve Vizyonlar | 3 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 |
| Hava Trafik Uygulamaları I | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
| Hava Trafik Yönetimi | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 2 |
| Radar Koordinasyon Simülasyonu | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Hava Trafik Uygulamaları II | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 |
| Staj | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Hava Hukuku | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 |
| Havayolu Taşımacılığı Yönetimi | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | |
| English Speaking Skills I (İngilizce Konuşma Becerileri I) | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| English Speaking Skills II (İngilizce Konuşma Becerileri II) | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| English Speaking Skills III (İngilizce Konuşma Becerileri II | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| English Speaking Skills IV (İngilizce Konuşma Becerileri IV) | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| English Speaking Skills V (İngilizce Konuşma Becerileri V) | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| English Speaking Skills VI (İngilizce Konuşma Becerileri VI) | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| English Speaking Skills VII (İngilizce Konuşma Bece. VII) | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 |
| English Speaking Skills VIII (İngilizce Konuş. Beceri. VIII) | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Karar Vermede Matematiksel ve İstatistiksel Yöntemler | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Lineer Cebir ve Analitik Geometri | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Matematik I | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| Matematik II | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
| Hava Trafik Kontrolü İçin Mekanik | 3 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 0 |
| Aerodinamik | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Meteoroloji | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 |