| Code - Course Title |
RTV277 - Digital Corporate Communication |
| Course Type |
Area Elective Courses |
| Language of Instruction |
Türkçe |
| Laboratory + Practice |
2+1 |
| ECTS |
3.0 |
| Course Instructor(s) |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ FİRDEVS DİĞDEM GÜVEN |
| Mode of Delivery |
face to face |
| Prerequisites |
There is no prerequisite and co-requisite for this course. |
| Courses Recomended |
|
| Required or Recommended Resources |
Joep Cornelissen( 2019) Kurumsal İletişim, The Kitap YayıneviHaluk Geray (2019) Medyanın Yeni Ekonomisinde Kurumsal İletişim, Ütopya YayıneviSuat Gezgin (2019) Dijital Çağda İletişim, Eğitim Yayınları Ebru Uzunoğlu & Ferah Onat (2009) İnternet Çağında Kurumsal İletişim, Say YayınlarıGülbuğ Erol (2019) Dijital Çağda İletişim Okumaları 1, Hiperlink |
| Recommended Reading List |
Joep Cornelissen( 2019) Kurumsal İletişim, The Kitap YayıneviHaluk Geray (2019) Medyanın Yeni Ekonomisinde Kurumsal İletişim, Ütopya YayıneviSuat Gezgin (2019) Dijital Çağda İletişim, Eğitim Yayınları Ebru Uzunoğlu & Ferah Onat (2009) İnternet Çağında Kurumsal İletişim, Say YayınlarıGülbuğ Erol (2019) Dijital Çağda İletişim Okumaları 1, Hiperlink |
| Assessment methods and criteria |
1 mid- term exam1 Final exam |
| Work Placement |
|
| Sustainability Development Goals |
|