Code - Course Title |
İLT566 - Digital Corporate Communication |
Course Type |
Elective Courses |
Language of Instruction |
Türkçe |
Laboratory + Practice |
3+0 |
ECTS |
7.5 |
Course Instructor(s) |
DOÇENT DOKTOR BAŞAK KALKAN |
Mode of Delivery |
Face to face |
Prerequisites |
There are no precondition or co-condition for the course. |
Courses Recomended |
No recommended optional programme |
Required or Recommended Resources |
Gürgen, H. (1997). Örgütlerde İletişim Kalitesi. İstanbul: Der YayınlarıKotler, P., & Mindak, W. (1978). Marketing and public relations: should they be partners or rivals?. Journal of marketing, 42(4), 13-20Okay, A. (2000). Kurum Kimliği (2.Baskı). Ankara: Mediacat Okay, A. (2003). Kurumsal İletişim ve Kurum Kimliği, R. Akyürek (Ed.). Kurumsal İletişim Yönetimi içinde (1-21). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi. Uzunoğlu, E., Onat, F., Alikılıç, Ö. A. ve Çakır, S. Y. (2009). İnternet Çağında Kurumsal İletişim (1. Baskı). İstanbul: Say Yayınları. Yüksel, D., & Tolon, M. (2019). Dijital Pazarlama Stratejisi Olarak Arama Motoru Optimizasyonu (SEO). International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry, 3(3), 236-243. Yüksel, D., Sümbültepe, K., & Tolon, M. (2020). Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) Analiz Skoru ile Sıralama İlişkisi: Google Lighthouse. İşletme Araştırmaları Dergisi, 12(2), 2113-2125. |
Recommended Reading List |
Gürgen, H. (1997). Örgütlerde İletişim Kalitesi. İstanbul: Der YayınlarıKotler, P., & Mindak, W. (1978). Marketing and public relations: should they be partners or rivals?. Journal of marketing, 42(4), 13-20Okay, A. (2000). Kurum Kimliği (2.Baskı). Ankara: Mediacat Okay, A. (2003). Kurumsal İletişim ve Kurum Kimliği, R. Akyürek (Ed.). Kurumsal İletişim Yönetimi içinde (1-21). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi. Uzunoğlu, E., Onat, F., Alikılıç, Ö. A. ve Çakır, S. Y. (2009). İnternet Çağında Kurumsal İletişim (1. Baskı). İstanbul: Say Yayınları. Yüksel, D., & Tolon, M. (2019). Dijital Pazarlama Stratejisi Olarak Arama Motoru Optimizasyonu (SEO). International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry, 3(3), 236-243. Yüksel, D., Sümbültepe, K., & Tolon, M. (2020). Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) Analiz Skoru ile Sıralama İlişkisi: Google Lighthouse. İşletme Araştırmaları Dergisi, 12(2), 2113-2125. |
Assessment methods and criteria |
1 midterm exam, 1 final exam, 1 essay |
Work Placement |
|
Sustainability Development Goals |
|