Recommended Reading List |
Gürgen, H. (1997). Örgütlerde İletişim Kalitesi. İstanbul: Der YayınlarıKotler, P., & Mindak, W. (1978). Marketing and public relations: should they be partners or rivals?. Journal of marketing, 42(4), 13-20Okay, A. (2000). Kurum Kimliği (2.Baskı). Ankara: Mediacat Okay, A. (2003). Kurumsal İletişim ve Kurum Kimliği, R. Akyürek (Ed.). Kurumsal İletişim Yönetimi içinde (1-21). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi. Uzunoğlu, E., Onat, F., Alikılıç, Ö. A. ve Çakır, S. Y. (2009). İnternet Çağında Kurumsal İletişim (1. Baskı). İstanbul: Say Yayınları. Yüksel, D., & Tolon, M. (2019). Dijital Pazarlama Stratejisi Olarak Arama Motoru Optimizasyonu (SEO). International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry, 3(3), 236-243. Yüksel, D., Sümbültepe, K., & Tolon, M. (2020). Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) Analiz Skoru ile Sıralama İlişkisi: Google Lighthouse. İşletme Araştırmaları Dergisi, 12(2), 2113-2125. |