Required or Recommended Resources |
McNeil, J. (1996). Curriculum – A Comprehensive Introduction. Fifth Edition. New York: Harper Collins College Pubilshers, 263-288. Oilva. P. (1988). Developing the Curriculum. Second Edition. United States:Scott, Foresman / Little, Brown Colllege Division, 462-487. Porsuk, M. (2001). Değişken Uygulama Yöntemlerinin Bir Motor Becerisinin Kazanımı, Hatırlama ve Transferi Üzerine Etkisi. Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi, 6(1), 53-58. Sönmez, V. (1993). Program Geliştirmede Öğretmen Elkitabı. Genişletilmiş Dördüncü Baskı. Ankara: Adım Yayıncılık Ltd., Şti. Sunay, H., Boz, M. M. ve Gürbüz, P. (2002). Türkiye’de Spor Yöneticisi Yetiştiren Üniversitelerin Lisans Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi. Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi, 7(1) 56-66. Sunay, H., Gündüz, N. ve Tanılkan, K. (2002). Ortaöğretim Kurumlarında Uygulanan Beden Eğitimi ve Spor Derslerine İlişkin Amaçların Gerçekleşme Düzeyleri İle Öncelikleri Üzerine Bir Araştırma. Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi, 7(3), 35-52. Taylor, P.H. and Richards, C. M. (1985). An Introduction to Curriculum Studies. Worcester: Billing and Sans Limited. Turgut, M. F. (1983). Program değerlendirme. Cumhuriyet Döneminde Eğitim. İstanbul: Milli Eğitim Basımevi, 215-234. Varış, F. (1996). Eğitimde Program Geliştirme: Teori ve Teknikler. Altıncı Baskı. Ankara: Alkım Yayıncılık. |